11 March 2009

Butterfly...

Alhamdulillah... beberapa hari ni.. aku melalui kehidupan yang baik... bertemu dgn kawan2... berbual.. bersembang.... menghabiskan masa dengan berjalan2.. lepak di city Mall... nda cukup... lepak lagi di Rainforest cafe.. sehingga lewat... sayangnya hujan lebat.. terbantut planning hari tu.. ingatkan dapat pegi Pantai Dalit dan Nexus karambunai untuk mengambil gambar... akhirnya... di Rainforest jugakla.. melayan life band menyanyikan lagu dulu dan kini... sambil berbual.. kami ikut menyanyi sama lagu2 yang dinyayikan oleh penyanyi entah datangnya dari mana.. rasanya local band la tu...

Semasa menghabiskan masa di City Mall dengan Kafle... aku terjumpa jam tangan Fossil yg sangat cute dan unik.. aku berkenan dan terus membelinya... lawa... aku suka.. malam tu jugak aku terus memakainya.. hmm... aku suka mengumpul jam tangan yg unik2...aku ada beberapa buah jam tangan dari pelbagai jenama.. ODM, Swatch, Adidas, Guess, Roxy dll.. dan kini bertambah lagi dengan adanya Fossil.. terasa puas bila memakainya.. dan aku juga berkenan dgn satu jam tangan yg pernah aku lihat sewaktu berjalan2 dengan adik ku.. tp.. harganya mahal sedikit.. dan aku terpaksa menyimpan hasrat untuk memilikinya sementara waktu.. bila ada rezki nanti.. InsayAllah.. aku akan mendapatkannya... unik dan menarik.. kecil.. tipis.. dan berbentuk 'butterfly'... hmmm... cute.. nda sabar rasanya... heheheh..

*Syukur ya Allah.. kerana Engkau berikan nikmat yg tidak terhingga.. dan aku bersyukur atas apa yg telah Engkau berikan pada ku... semoga aku, ahli keluarga ku dan sahabat2 ku.. di tambahkan dan murahkan rezki... Amin..

No comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin