03 February 2009

Kisah Hidup Ku - 2

hmmm... selain 'chengeng'.. ada kwn2 yg cakap aku ni seorg pemarah... hmm.. kadang2 aku rasa aku bukan marahh.. cuma suara aku ni mcm no limit pulak.. kena ckp kuat2 n nada mesti tinggi untuk menegaskan sesuatu perkara.. tp.. sometimes tu mmg marah btul2 la... hehehe.. aku heran.. marah tu mmg perlu utk ekspresi kan sesuatu.. mkin aku tidak akui yg aku ni pemarah.. cuma ada ka manusia dlm dunia ni yg tidak pandai marah... heran.. tp.. itu la aku... kerana sifat pemarah yg aku adala ni aku mengajar sesuatu kepada kwn2 aku.. adik2 aku.. mengajar mereka berhadapan dgn sesuatu.. mengajar mereka membuat kerja dgn btul.. bukan selamba rock ja.. tp.. syukur alhamdulillah... ia berhasil..

Bukan mudah untuk menjadi kawan yag baik dan di senangi...

No comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin