02 February 2009

Kisah hidup ku...

aku adalah seorang yg peramah.. kuat ketawa.. dan suka berjenaka... kawan-kawan ada yg suka berdamping dgn ku.. dan ada jugak yg tidak suka dgn ku.. ya lah.. No bodies perfect kan... tp.. aku suka dgn sikap ku.. malah aku senang.. keluarga jugak menganggap aku adalah seorang yg lucu.. dan bila aku bercerita mereka akan ketawa terkehkeh.. kami suka bertukar-tukar cerita... some of my friends gelar aku sycho n brave girl.. sbb kadang2 aku tidak merasa takut untuk berdepan dgn apa jua situasi.. (kadang2 ja la..) mungkin kerana aku suda biasa hidup berdikari sendiri.. atau mkin kerana sedari kecil lagi aku kurang bergaul dgn budak perempuan.. rata-rata teman baik ku adalah lelaki.. mereka mengajar aku tentang kehidupan lelaki.. sedikit sebanyak aku faham manusia jenis ini... lebih-lebih lagi nama timangan aku jugak lelaki.. hehehehe... tapi... aku bukan golongan lesbian aa... tolong cket... adik2 aku selalu cakap yg aku seorang yg tabah dan kuat... sebenarnya.. aku kurang faham.. mungkin ya.. dan mungkin jugak tidak... ataupun.. depends on keadaan.. sekuat mana aku ble hadapai masalah dan kesedihan ku... hmmm... jauh di sudut hati.. aku bersyukur.. mkin itulah kelebihan ku... masih aku ingat lagi.. sewaktu kecil aku tidak suka mengadu sakit.. tp.. my mom selalu cerita yg aku adalah satu2nya anak yg paling kuat menangis.. dan aku tidak nafikan.. kerana sampai sekarang pun.. aku suka nangis.. dan aku rasa aku adalah budak "chengeng"...

... bersambung

No comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin