06 February 2009

Kisah hidup ku - 3

hari ini.. aku sambung lg.. kisah hidup ku... mcm nda pandai habis pulak kan.. hehehehe... zaman persekolahan aku mmg best... aku ramai kwn.. byk aktiviti yg aku ikut.. ya la.. kwn2 aku ckp nda best la klu aku teda.. atleast adala yg ble ketawa bila dorg buka story.. hahahaha.. cikgu ckp.. aku sorang ja boleh mewakili 10 org... hmm.. ketara la ba tu kan budak bising n nakal.. kadang2 bila ada games.. aku mesti ikut.. sedangkan aku bukannnya tau sangat pasal games yg dorg main tu.. ya la.. anak bulan la katakan.. hehehe.. geng sekolah aku mesti lelaki pompuan pun ada jgk.. aku ingat lagi Anali.. Saira.. Syafriani.. my best friends.. lelaki pulak.. hmm... Amat, Sukman, Pian, dion, zarni, annik... and ramai lg la.. hmm.. bila kenang kembali kehidupan zaman sekolah.. memang best... kenangan terindah yg pernah aku ada dan aku akan simpan untuk di jadikan memori yag tiada tandingannya...

miss u all guys... ( mo nagis la pulak..)

No comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin